MAYBE NEXT YEAR.

07.


1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
reste till kina, tog studenten. lite sånna grejer. 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte att jag hade några..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldar i år?
nej, men deras kids växer och frodas!

4. Dog någon som stod dig nära.
nej, inte.

5. Vilka länder besökte du?
kina, finland, egypten, gotland

6. Är det något du saknar 2007 som du vill ha 2008?
en kille

7. Vilket datum från 2007 kommer du att minnas?
6 september, 8 juni kanske. är dålig på datum.

8. Vad var din största framgång 2007?
att jag VÅGADE!

9. Största misstaget?
att jag vågade...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
har haft hostjäveln i två månader och är kroniskt sjuk.

11. Bästa köpet?
har snålat en del.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
fika och sprit.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
guldet! och mina vänner!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
bonnie tylor-total eclipse of the heart
bob dylan- it ain't me babe
nationalteatern- hanna från arlöv
jens lekman- postcard to nina
mixtapes&cellmates-quiet
mister miyagis super laser mega mix!

15. Var du gladare eller ledsnare i år än tidigare år?
GLADARE!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
knullat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
runkat

18. Blev du kär i år?
nej, men kankse lite flyktigt förälskad. men, allt är glömt och förlåtet.

19. Hatar du någon som du inte hatade i början av året?
kanske tycker mindre om? inte hatar, näe

20. Bästa boken du läste i år?
glaskupan- sylvia plath!

21. Största musikaliska upptäckten?
gjorde inga speciella upptäckter, fullföljde och uppdaterade bara gammalt.

22. Vilka festivaler besökte du 2007?
ingen faktiskt. tråkigt.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
skolkade från skolan, skippade ett viktigt prov, lagade smörgåstårta, hade fest.

24. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
noll koll. ful.

25. Vad fick dig att må bra?
guldet! P.A och mary. sprit och att dansa. tecktonik.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om jag hade flöjt med på luffen. om mia inte hade skaffat kille.

27. Favoritprogram på TV?
mia och klara. centralskolan!

28. Något du önskade dig, och du fick?
nej, det tror jag faktiskt inte.

29. Något du önskade dig, och inte fick?
har fortfarande inte fått några träskor och ingen cykelkorg, inget körkort...

30. Vem saknade du?
lisa som vanligt (rip) P.A när hon var på luffen och mary när hon bara är bortrest.

31. De bästa nya människorna du träffade?
GULDET SÅKLART! och diverse män. men, ingen som jag blivit tight med.


Kommentarer
Postat av: Valerie

Gott nytt år! Coolt att du har en blogg, ska länka! Tack för igår, jag var förfärlig!
Ciao bella/ Valerie

2008-01-02 @ 00:04:10
URL: http://valpenspekulerar.blogg.se
Postat av: alle

"och diverse män" haha, soft blogg! ska dra opp en länk jag med

2008-02-13 @ 10:33:21
URL: http://blablablablabla.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0