OM ATT KNULLA JÄMSTÄLLT (MEN MEST BRY SIG OM SIG SJÄLV)

jag kommer ihåg när vi var små och gick på bergaskolan. i sexan läste vi kps kropp och knopp och försökte komma på vad dethär med sex egentligen var. jag kommer ihåg när en kille i paralellklassen sa till tjejen i min att hon hade stora bröst och hon grinade hela träslöjdslektionen och lunchrasten. sådant som kanske flickor i andra skolor antingen inte skulle bry sig om, eller bara uppskatta. jag kommer ihåg när vår klass var på studiebesök på ungdomshälsan. sköterskan frågade vart vi hade vår kunskaper om sex ifrån och alla i klassen som vågade öppna käften svarade kp. sedan gick vi hem till lisa och öppnade våra små kondompaket vi fått och tyckte de var äckliga. vi läste i små broschyrer om olika ställningar och om orgasmer. jag fattade inte vad en orgasm var så vi frågade lisas mamma som försklarade det som en "skön nysning där nere". när en tjej i klassen nös tyckte jag att det luktade konstigt och illa, så jag tänkte att en orgasm måste vara jävligt äcklig det också.
sedan var barnatiden på bergaskolan slut. vi skulle börja i sjuan, vi skulle ut i världen. vi skulle till eriksberg. 
där var allting annorlunda. på eriksbergsskolan skolkade man. killarna hade mössa på sig i klassrummet och klottrade snoppar på väggarna på toaletten (det manliga könsorganet, störtst, bäst, vackrast för att referera till ett gammalt blogginlägg).
på eriksbergsskolan fick vi veta allt. allt vi ville (och inte ville) veta och lite till. killarna berättade gladerligen om sina runkäventyr och brudarna de hade hånglat (hångla!? på bergaskolan pussade man varandra på kinden, max!) med på fyllefesten i helgen. jag vet inte om det var tack vare, eller på grund av killarna i högstadiet som allting började. på högstadiet hånglade (!?) jag med någon för första gången och på högstadiet hade jag sex för första gången. trots killarnas snack om knull så var jag en av de första. jag minns att jag på sommarlovet mellan åttan och nian träffade en av grabbarna från klassen och han var helt förfärad. "jag såg lisa i hum-c och hon HÅNGLADE med en kille och han tog henne på BRÖSTEN". ett scenario som jag faktiskt blev glad över. där stod den runkande kukhistoriekillen framför mig och var chockad över att lisa hade hånglat med en grabb i parken. äntligen var det vår tur. äntligen hade vi gått om. vi snackade inte så jävla mycket, vi gjorde istället. vi pryda bergaskoletöntar som kom som nobodys till eriksbergsskolan, nu var det vi som knullade och hånglade. killarna var utom sig.
när jag tänker tillbaka på det var nog eriksbergstiden en bra tid. en tid man fick lära sig att stå på sig. säga nej, säga ja, säga såhär ska det va. jag insåg väl inte det då, men tack vare de grabbiga grabbarna på eriksbergsskolan har jag insett (i efterhand) att man knullar för sin egen skull. jag knullar för att jag tycker det är nice, inte för att kuken jag har i handen ska spruta. en gång när jag låg med en karl var det bara jag som kom. då hade jag världens prestationsångest. nejnejnej, är jag inte bra? vad var det som var fel? ska jag suga av honom kanske? kanske lite snabbare, lite hårdare? men SKITSAMMA SOFIA! jag har slutat ha sex för andras skull. jag skiter i om han kommer eller inte. det är hans uppgift att göra det, inte min. så länge jag ordnar med min egen orgasm får han ordna med sin. knulla för din egen skull och inte för någon annans. knulla för att du tycker att det är skönt och inte för att du vill att han ska komma så att det kan vara över. jag kan bli så trött på sexspalten i typ veckis där massa tjejer frågar hur dom ska pleasea sina snubbar. vafan? så länge du är nöjd är det väl bra?
ni kanske tycker det låter som om jag säger att man ska ligga där som en planka och kommakommakomma medans snubben gör allt jobb. nej, haha, om det vore så skulle ingenting hända. såklart att du kan hjälpa honom, han kan hjälpa dig. men jag menar bara att det är ovärt att ha sex där det bara är killen som kommer. för så är det ju ofta. kräv mer. kräv att det inte är slut förns DU tycker det. kräv att det inte är slut bara för att han har kommit. det är så jävla tråkigt och dethär är så himla onödigt. jag borde egentligen inte behöva skriva om dethär men vafan brudar! verkligen, ta för er! var inte som en liten bergaskoletjej. var som eriksbergstjejen!  var modiga, var hänsynslösa. ni kommer att tjäna på det.

Kommentarer
Postat av: di di di

haha, soft! love din blogg. du skriver så himla bra!

2008-04-07 @ 21:18:34
Postat av: din kombo i

jag älskar dig, du är underbar! så jävla rätt!

2008-04-17 @ 14:16:34
Postat av: bigsis

Yes. Sperms är inte alltid ett kvitto på bra sex. Det är som dom säger på sexualkunskapen och kp och överallt, "det är bra att onanera, för då vet man vad man gillar när man ska ha sex med en partner". Spillerill, vet man själv så kan man fixa själv! (även om man har sex med någon mer än sig själv, onani behöver ju inte va ensamsex) ursäkta ordbajsningen, var inte meningen

2008-05-05 @ 23:32:46
URL: http://idasheta.blogg.se
Postat av: TotallyRandom

Så sant. Bergaskolans samlade sexuella kunskap var sjukt begränsad, åtminstone när man nu, i vuxen ålder för höra om alla som förlorade oskulden när dom var 13. Förstår inte riktigt hur vi lyckas undgå att drabbas av sexhysterin, men jag antar att på något sätt så stannade vi kvar i oskuldsfullheten och sjöng vreeswijk sånger med Anders istället för att taffsa på någon på en toalett.

2008-06-11 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0