JUST A FEW HEARTATTACKS

nu har jag möblerat om, köpt nya skivor och bytt sängkläder. jag har lagt handduken som du använde i tvätten och jag tänker inte ta upp den därifrån. jag har klippt av mig mina festivalarmband, bytt frisyr och hårfärg och tatuerat mig. jag har tagit körkort och hoppas att jag tog det före dig. jag har varit på fest och jag har skrattat och varit fullful. jag har jobbat och jag har köpt en resa. jag har hånglat och knullat och skaffat nya vänner. men inte ett skit. inte ett skit känns bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Antagligen är det bättre, det märks säkert bara inte förrän du glömmer bort att fundera över det.

2008-12-21 @ 23:39:57
Postat av: olga

Men gumman, vad fint du skriver! sorgligt men fint!

du är fin :) och jag är bäst på paint!! haha!

kraam!!

2009-01-27 @ 14:27:05
URL: http://olgapolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0