(NY)VAKEN!

på grund av orolig sömn inatt igen vaknade jag en timme innan väckarklockan. dvs kl 0315. kunde inte somna om, så klädde på mig arlanda-kläderna och cyklade iväg på johans svala till stationen. en timme för tidigt. jag tog en promenad i torsdagsmorgonen (om man kan kalla det morgon innan kl 0500?). och jag var lycklig. denhär euforiska känsla har inte infunnit sig så länge, säkert flera år. så jävla glad! jag log hela vägen från tallbacksvägen till stationen. pratade med busschaffören om busskort och vi skojade lite och hade trevligt. försökte, men lyckades inte sova under den 40 minuter långa bussresan. men det störde mig inte. jag kände att allting redan var bra, det behövdes inget mer. och allt som krävdes var en jävligt tidig torsdagsmorgon.


Kommentarer
Postat av: arnie

puss darlin'!

2008-03-03 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0