VISSA SAKER ÄR FÖR BRA FÖR ATT VARA SANNA

nu har jag flyttat från huset och från johan och ingrid. det känns tomt. jag är rädd för mina grannar och rädd för tystnaden men vågar ändå inte lyssna på bob dylan på hög volym för jag tror att grannarna blir arga. för att glömma bort mig i ensamheten och tystnaden återupptar jag gamla minnen. minnen som består i youtbeklipp som jag och johan grävde fram hemma på tallbacksvägen och skrattade åt tills vi fick ont i magen och kramp i käkarna. här får ni en av de bästa klippen. höjdpunkten, ljusglimten, livsgnistan. njut!



orginalet


"covern" (fyfan)

Kommentarer
Postat av: di

vart bor du nu? hemma igen?

2008-07-24 @ 00:51:17
Postat av: joes

AAAAAHAHAHAHAHA

2008-08-17 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0