ETT BEHAGLIGT SMATTER SOM SENARE DOG UT

och det var just precis då. när tiden stannade, när smattrandet tystnade. när han chockerat stannar upp, kontrollerar, är det verkligen sant? det var precis då som det kändes som en evighet men det bara var några sekunder som tystnaden tog över. det var just då när taket sprack, när himelen öppnade sig och solen sken i strimmor ned över oss där nere på perrongen i underjorden. det var när gud uppenbarade sig och sade med sin allra mäktigaste stämma:
HAN HAR KLARAT DET! HAN HAR KLARAT KUBEN!

Kommentarer
Postat av: di

haha

2008-06-28 @ 14:50:45
Postat av: Ida

ja visste att han skulle klara det! ja visste det, weeho

2008-06-29 @ 23:13:31
URL: http://idasheta.blogg.se/
Postat av: i

jag gråter lite här.

jag älskar den här bloggen och jag älskar att bo med dig och jag älskar att johan spelar piano just nu och jag har lite ångest över att den fjortonde är snart.

2008-07-06 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0