FÖLSEDA

igår vad det födelsedag och ög. idag har jag huvudvärk och ska jobba om en timme, men det känns ändå värt. gjorde bra saker och gjorde dumma saker. ibland kan jag göra saker bara för att jävlas. som igår. igår strulade (TÖNTIGT ord) jag med någons lillebror (observera att lillebröder inte behöver vara så unga som ordet lillebror vill påskina) just bara för att vara jävlig. kan inte rå för't. men det är lite min grej.
carro köpte snuff av en brud på toaletten och jag fick alldeles för mycket. kanske 6-7 portioner. men vad man göra? det var ju trots allt min födelsedag. nu har jag massa skit i näsan som inte vill försvinna. gott.
när ni gick hem ville P.A och diana på efterfest med några män. jag tyckte de var töntiga, bangade och drog hem. själv. bitter start på mitt tjugonde levnadsår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0