HELST AV ALLT

allting ger mig svårmod. jag får ångest av inkasso, ångest över min familj för att jag är orolig, ångest för att han skickar sms som är för korta, för avhuggna och för kalla. jag får ångest över att det är mias födelsedag idag och att hon inte är här. ångest över mitt jobb och för att jag hatar det. ångest över framtiden (om det nu finns någon?) ångest för att jag känner ånger och för att jag ångrar så mycket. ångest för att jag kommer dö ångerfull och bitter, ledsen och rödgråten.
helst av allt skulle jag nog vilja skjuta mig själv. hoppas det går över imorgon.

Kommentarer
Postat av: di

alltså "han", är det fortfarande M eller någon annan?

ps. du skriver så himla bra!

2008-03-20 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0