ONKÄNDA MÄN

jag kan inte sova. i lördags gick jag upp kl 0413 och gick inte och la mig förns kl 0030 på söndagen-måndagsnatten. tänkte att om jag är uppe jävligt länge, så måste jag bli jävligt trött och kunna sova jävligt bra. och det har jag kunnat nu. skönigt.
det roligaste hände på söndagmorgonen. vi (dvs jag och mina kombos) hade varit på v-dala och sett lykke li (vilket jag tyvärr inte tyckte var så jättebra) och festat. på v-dala träffar jag sedan eric som droppar "fia, kan inte jag få sova hos dig?" och jag blir rädd. svarar snabbt "nej", utan betänktetid. eric tjatar. han vill inte åka hem. det slutar med att jag åker direkt till jobbet och eric åker hem till oss tillsammans med johan. för att sova i min säng (för det skulle han promt göra, tydligen?). på söndagsmorgonen därpå kliver ingrid upp tidigt för att åka till jobbet. hon hör en väckarklocka ringa från mitt rum. den låter högt som ett brandlarm. ingrid tänker att "onej, nu har fia försovit sig till jobbet". men ingrid vill inte verka mammig, komma in, skynda på, så hon låter det vara. men när sedan väckarklockan ringer igen efter tio minuter så öppnar ingrid ändå dörren till rummet och tänker att "oj, vilken muskulös rygg fia har, och vilken bränna!" men lika snabbt inser ingrid hur det verkligen ligger till. vad det egentligen är som ligger där i sängen.

DET ÄR EN MAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0