JAG SKULLE HA SKJUTIT HONOM NÄR JAG HADE CHANSEN

idag hade jag tänkt skriva om min dag på pliktverket. jag tänkte skriva om alla dessa små rädda män som egentligen är ganska harmlösa, inners inne. men nej. nu ska jag skriva om jävla kukhuven som fuckar upp, inte bara för sig själva utan för andra också. det vill säga mig. det är just speciellt ett jävla kukhuve jag tänker på och jag kan lite då och då hoppas att han läser denhär skiten så han fattar vilket kräk jag tycker han är. här sitter jag och bölar som ett litet barn, tårarna bara sprutar, medan han knullar sin nya brud. det känns lite som favorit i repris. eller snarare, kniven i hjärtat i repris. för rätt i hjärtat fastnade det när jag fick veta. nej, han har inga skyldigheter gentemot mig, inte alls. men man knullar inte två brudar på samma gång, man skickar inte hem den ena och ringer den andra, man får inte klamydia av den ena och smittar ned den andra. man gör det bara inte, man knullar inte två brudar på en gång. det är just det här jag skrev om förut (läs "det är dags att vakna: del 2"). snubbar fegar ur, snubbar vågar inte säga sanningen och dessvärre är det också så att (vissa) snubbar knullar två brudar på en gång. förlåt mig, men jag tycker inte det är okej. förlåt mig, men jag blir jävligt besviken. jag vill förlåta mig själv för det också. jag trodde verkligen inte att jag skulle bli så jävla ledsen, jag visste inte att jag skulle känna mig så lurad, jag visste inte att jag skulle känna mig så förnedrad. men det gör jag och jag hatar mig lite för det. men mest hatar jag honom, den jävla fittpitten. där ser ni gott folk, där ser ni hur ni drar er själva i fördärvet om ni bryter någon av reglerna. jag bröt alla reglerna med denhär snubben och det får jag nu bittert erfara. ännu gör jag vetenskapen och mina egna teorier en tjänst. en björntjänst. fastna inte för fel snubbe vid fel tidpunkt, fel plats. inte minst när han knullar någon annan också, snälla ni, gör inte det. tänk på hur det gick för mig, nästa gång. tänk på att ni inte vill sluta som en förnedrad bitterfitta!


Kommentarer
Postat av: di

vad gjorde du på pliktverket?!

skit i den där äckel-snubben darling. du är så mycket bättre än honom, han förtjänar inte dig och det gjorde han aldrig från början heller.

2008-05-13 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0