LÅNGDISTANSSAMTAL I DRÖMSKAN FALLER I GLÖMSKAN

josefine heter P.A rabbit i telefonlistan på min kukrosa mobiltelefon. P.A rabbit är brytpunkten där p avslutas och r påbörjas. jag har ju såklart ingen i telefonlistan som heter någonting på q. jag känner ingen qvinus och ingen quinoa (som för övrligt är något helt annat). i telefonlistan där mitt emellan p och r har jag P.A rabbits nummer. där emellan finns hon, mellan de två stora kärlekarna i mitt liv. hjälten och kändisen. p och r. och varje gång jag ska ringa P.A rabbit är jag så nervös att det ska bli fel. men varje gång önskar jag lite att jag faktiskt ska ha ringt fel och att det faktiskt ska vara hjälten som svarar ett förvirrat hallå...? och jag önskar lite att jag får sitta med min kukrosa telefon mot örat och höra när han ropar hallå, hallå, är det någon där? sofia, är det du?
jag önskar litegrann att jag ska få höra när han ropar på mig och då ska jag le och känna mig varm i magen och lite i hjärtat för att han trots allt inte har glömt mig.

Kommentarer
Postat av: di

åh

2008-11-04 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0