MITT HJÄRTA HAR EN FRUSEN INNEBOENDE

idag var jag på systembolaget för att köpa mitt och saras veckovin. vi brukar alltid dela en flaska vin i slutet av veckan, sara och jag. vi kallar det vår flaska vi. först tänkte jag köra på ett säkert kort, något vi provat tidigare. kanske gloria, wild rock eller marqués de riscal. men när jag gick där bland hyllorna såg jag den. santagostino. jag har aldrig hört talas om det vinet förr. men det var från sicilien. jag har ingen relation till sicilien heller. men hjälten har. det var där han var någon vecka innan vi sågs för första gången. och han pratade om det ibland. om sicilien. och jag inbillar mig att han kanske ibland doftade lite sicilien. att han kanske smakade lite ananas. precis som santagostino. det var därför jag köpte dethär helvetes jävla vinet. för att santagostino kanske smakar precis som han.  det var därför jag köpte dethär helvetes jävla vinet. på grund av ren självdestruktivitet. och jag inbillar mig att nästa gång han känner smaken av melon kommer han att tänka på mig. för han sa att jag smakade det. melon. ibland inbillar jag mig att han kanske saknar mig. jag kan tyckas desperat. jag kan tyckas fragil och förlöjligad. men jag saknar honom. varje dag. jag saknar honom varje dag. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

om ja va du skulle jag säga till honom: det här funkar inte, det är meningen att de ska va vi, så skärpdig för fan.

2008-10-31 @ 11:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0