SAKER JAG INTE FÖRSTÅR


  • folk som skaffar hund
  • hundar
  • att dricka cafe latte med sugrör
  • att beställa en cappuccino utan skum
  • män (pojkar) som säger "vet inte" som svar på alla frågor
  • varför det är svårt att släppa taget
  • vad man tjänar på en dålig attityd
  • varför personalen på café linné är så bitchiga och otrevliga
  • hur min macbook fungerar
  • varför kärleksrelationer är så mycket viktigare än vänskapsrelationer
  • varför jag inte orkar ägna mig åt mina intressen
  • att man liksom lurar sig själv när man blir lurad av någon annan
  • varför tiden går så fort och varför dagarna rinner iväg och varför jag bara blir äldre
                




                        och äldre..
                       
                                                       och äldre..

Kommentarer
Postat av: petter

vet inte

2009-02-05 @ 20:49:02
Postat av: di

åh men jag förstår inte heller vissa av de där grejerna. så jävla pain in the ass.

2009-02-06 @ 13:59:41
Postat av: marnie

Eftersom jag är arbetslös så har jag tid att försöka hjälpa dig förstå



De är ensamma och vill ha nån att klappa på

De är töta

Det är spexigt!

De vill ha mer att dricka, allså inte en massa meningslöst skum

* De är arnies



nu orkar jag inte mer, hoppas jag var till nån hjälp. lulll

2009-02-07 @ 12:05:25
URL: http://marou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0