ETT ARGT FYLLEINLÄGG KLOCKAN 0308

idag har jag varit på en helt vanlig utekväll på orange. det vill säga, hyfsat rolig men ganska intetsägande. för att liva upp stämningen har jag dirty-smsat med en snubbe jag träffat en gång. det var ganska underhållande och kul, till en början. tills han droppade "du är väl rakad?"
jag blev lite chockad. trodde dethär med rakad fitta var ett överstökat fenomen som inte figurerade på tvåtusentalet. okej, jag vet. grabbar kollar på porr, jag har också kollat på porr, men jag trodde att alla fattade skillnaden mellan verklighet och fiktion. min första tanke var vafan håller grabben på med, han måste vara dum i huvudet. men sedan övergick det till kanske är värt att prova. jag menar, någon gång måste ju vara den första. MEN NEJ SOFIA! varför i helvete ska jag pleacea en snubbe som jag träffat en gång!? det är idiotiskt! och hurfan kan han vara så idiotisk att han tar en rakad fitta som en självklarhet!? jag blir så besviken. okej att raka bikinilinjen, men brazilian är verkligen inte min grej. så jävla onajs. stubb som är jävligt osoft och fett oskönt skippar jag helst. jag tycker det är pinsamt av snubbar som tycker det är sexigt. hur jävla osexigt är det inte att tända på en fitta som ser ut att höra till en nioåring!? det äcklar mig! vad väntar de sig? glöm att jag någonsin tänker ligga med något jävla pervers sneknullare. det tragiska är bara, att alla är säkert förjävla likadana. fyfan...

Kommentarer
Postat av: i

osoft kille!

2009-01-10 @ 18:54:48
Postat av: di

så sant! män är djur, fan ta dem! (ha). när men ärligt, det är äcklande. jag blir förbannad.

2009-01-10 @ 22:01:11
Postat av: ida

män är värre än djur, djuren skulle aldrig kräva rakad muff. jonas satt och lyssnade på den här idag: http://www.youtube.com/watch?v=ZIYF9exhm-Q&feature=related, kanske muntrar upp...

2009-01-11 @ 02:28:13
Postat av: lolcatz

lol @ hela inlägget vadå 9-åring? Välkommen till 2000-talet snarare om du inte gillar det så försök hitta en tidsmaskin till 1800-talet. Hoppas fan du blir våldtagen och tvångsrakad i asien

2009-01-11 @ 07:13:44
Postat av: Sara

Sofia, du har så jävla rätt. synd att det finns allt för många idioter...

2009-01-11 @ 11:48:23
Postat av: kerstin

alltså, på ett sätt är det ganska underhållande detta. precis på samma sätt som det är underhållande med alla människor som hatar blondinbella och skriver taskiga kommentarer till henne. det finns alltså människor med för mycket fritid att de på allvar hinner fråga och tänka på HÅR!!! hår måste ju vara det mest överskattade ämnet som finns. som att någon skulle fråga: förresten, har du klippt naglarna innan man ska ha sex. vem bryr sig liksom!!! kan inte folk bara ligga och vara nöjda med det!!

2009-01-11 @ 18:44:55
URL: http://straightfromthahood.blogg.se/
Postat av: Good girl

Dog sms-konversationen där eller lyckades du skriva något fyndigt svar? Kan tänka mig att du skulle kunna vara bra på att skriva svar på tal.

2009-01-11 @ 21:04:57
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: -.-

vafan spelar det för roll ifall man gillar rakat eller orakat? big deal liksom :p ni överreagerar bara =)

2009-01-12 @ 09:57:03
Postat av: di

jag håller förresten med ida om att män är värre än djur. djur är bra och söta.

och nej, vi överreagerar bara inte. för detta är liksom vår vardag och idealen som gäller. om inte smarta brudar som sofia skriver sådana här inlägg som liksom är en punch i fejjan så kommer vi aldrig bli av med dem. och förresten har jag aldrig förstått mig på blondinbella. hennes blogg är hemskt dålig och hon skriver uselt. kommer aldrig försvarar henne pga det.

2009-01-15 @ 00:56:38
Postat av: Per

Är inte rakat standard?

2009-02-10 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0