VILKEN DAG FÖR EN DAGDRÖM

idag har jag varit i mitt barndomshem och bakat kakor av alla dess slag. eftersom radion i köket inte fungerar längre, grävde jag fram några kasettband från mina ungdomsdar. det fanns kasettband med tarkan och med agnetha fältskog. ett med beatleslåtar och ett annat där jag och min kompis sjuger barnvisor. och så fanns det ett band som jag minns att jag gillade. "superhits from the 60's". jag lyssnade på första sidan, där the mamas and the papas och beach boys byttes av. sedan vände jag på bandet. tryckte på play. stelnade till. lyssnade. där var den. höll för munnen. skrek i huvudet. där var låtjäveln igen. damn damn damn it.

http://www.zshare.net/audio/38366906d48a29/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0