"DAGARNA VAR SÅ HELVETISKA ATT HON KALLADE SINA MARDRÖMMAR FÖR 'MYSRYSARE'"

ibland undrar man ju var för slags dragningskraft man har. undrar hur fan man lyckas varje gång. eller snarare, inte lyckas. och så undrar man ju lite om det är ens eget fel, att man bara träffar idioter till karlar. eller om det bara är så, att det är idioterna som dras till mig. jag fattar inte. jag fattar inte vad jag gör för fel. jag är nog helt enkelt för lättlurad. jag är helt enkelt för förblindad. ibland kan det hända att jag skäms lite för min egen skull. för att jag är så lättdriven. för att jag är så utnyttjad. hur jävla ballt är det att vara macho? jag tycker verkligen att det är noll ballt. jag blir bara irriterad, trött arg. nej, inte arg, besviken. jag skulle bara vilja känna hur det ska kännas när det funkar med någon. undrar hur det är. det kanske är lite som en dröm?









Kommentarer
Postat av: Per

"Funkar" är ju ändå ganska relativt. Tror nog att det är bäst att ge upp, så kanske det händer någon dag utan att man märkt det!

2009-05-14 @ 14:09:20
Postat av: Sandra

haha, älskar nanna johansson och hennes hemsida. Och dina inlägg är för övrigt rätt bra dom med ;)

2009-05-15 @ 15:45:36
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: Anonym

haha ett under att den där snubben ens får ligga! äckel men är ju djur liksom

2009-05-15 @ 16:07:47
Postat av: Anonym

ojdå, MÄN skare ju stå. /di

2009-05-15 @ 16:08:30
Postat av: lotta

hahaha guud vilken rolig serie!! har aldrig sett. kärleken kommer. det gör den

2009-05-24 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0