MEN LYSSNA PÅ DETHÄR DÅ!

för att han har ganska korta ben och går lite som en fotbollskille. för att han säger "kom nu, så hånglar vi" och för att han mitt i en mening kan böja sig fram och viska "du är snygg" och sedan fortsätta prata som om ingenting har hänt. för att han väcker mig på morgonen genom att lägga sina iskalla händer på min mage. för att han biter mig på nyckelbenen och lite för hårt i öronen. för att han pratar om knäppa saker, till exempel en liten fluffig och söt kanin som han tycker att jag ska skaffa. för att han håller mig i handen när vi sover och för att han snarkar litegrann, men bara tills jag viskar att han ska vara tyst. bara för att han tavlor med blommor på och vissna rehab-växter i fönstret. bara för att han inte vill ha mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

men. vad hände i sista meningen? :(

2009-06-03 @ 23:52:25
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: Anonym

blogga mera. om du vill

2009-06-07 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0