DEN FÖRSTA STORA KÄRLEKEN - ÅTTA ÅR SENARE

det var den dagen hela stan var full av folk och vi satt i källartrappen till något hus i fålhagen och delade på en flaska törley och en cigarett. sedan kysste du mig påväg in i din kompis lägenhet och allt jag fick ur mig var
 "det var på tiden"
det var den dagen vi satt på min balkong och du drog min stol närmare din. vi skrattade mycket och minndes massa gamla saker, men pratade bara om det som var bra, inte det som var dåligt eller sämre. det var den dagen allting klarnade mer och mer, lite i taget. jag tyckte det var fint att vi fortfarande tyckte om varandra efter åtta år och när vi somnade bredvid varandra tidigt på morgonen kändes det ändå lite sorgligt när jag insåg att vi för länge sedan var färdiga med varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0