EN RESTART

här sitter jag och svettas under armarna. nu är det mer eller mindre sommar. snarare mer. för jag har dragit igång ac-n på kontoret men jag är typ febersvettig ändå. inte särskilt sexigt. jag har inte tvättat håret sedan i söndags. min chef bjuder på tuggummi. det smakar som jordgubbsglass, ganska äckligt tycker jag.
eftersom det här är en restart ska jag berätta om lite olika grajor jag tycker är nice och cute. bland annat ska jag berätta om mina intressen. jag är intresserad av olika saker, men det finns något jag kallar de tre hyperna och i den tripletten ingår: relativitetsteorin, hallandsåstunneln och rymden. hallandsåstunneln intresserar mig mest. jag tycker det är helt otroligt spännande att allting kan gå fel. att dagens arkitetur, uträkningar, mätningar och hela faderullan kan misslyckas så mycket. jag nästan gottar mig hallandsåstunnelns missär. en dag ska jag åka dit. hellst innan den är klar. om den någonsin kommer bli klar. det facinerar mig. tänk om den aldrig blir klar? vilken grej va? epic fail, men samtidigt inte. så otroligt spännande. som ett barn som i en bitterljuv eufori hugger av daggmaskar på mitten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0