EN GREJ TILL BARA

ville bara säga att idag tänker jag på v. jag vet inte varför, men på senare tid har det blivit mer och mer. mer och mer tankar, mer och mer saknad, mindre och mindre avsky. jag tänker på den gången vi såg på en dålig film (du vet vilken jag menar) och jag satte mig en bit ifrån, mest bara för att testa dig. och du drog mig närmre, drog mig nära och la armen om och jag rös i hela kroppen och du blev mycket väl godkänd. jag tänker på första gången vi hånglade i min soffa som var för liten för två och du frågade om jag satt bekvämt och jag svarade "nej". jag tänker på den gången jag fick ett sms sent på kvällen där du skrev att du var nere och jag släppte in dig hos mig och vi höll om varandra hela natten. det är inte bra att tänka så, jag har undvikit det så gott jag kunnat det senaste året, bara för att jag inte skulle få för mig att jag vill ha tillbaka dig. jag vet ju att den dåliga listan är mycket längre. men jag kan inte låta bli. jag kan inte låta bli att sakna dig. typ jämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0