FUCKITFUCKITFUCKITFUCKITFUCKIT FUCKITFUCKITFUCKITFUCKITFUCKIT FUCKITFUCKITFUCKITFUCKITFUCKIT FUCKITFUCKITFUCKITFUCKIT

ååååååååh, jag är så jävla trött på folk alltså. typ folk som ska hävda sig och verka koola fast de egentligen ligger sömnlösa och kallsvettiga om nätterna och har ångest för att de inte alls hört den där låten som den koola killen på efterfesten namedroppade, fast sa att man hade hört den för ja, man är väl ingen nolla, man kan väl sitt om sitt. BLÄÄÄ! jag vill typ grina, typ kasta någonting i golvet och dunka huvudet mot väggen för att jag blir så sjukt irriterad. vill ni veta vad jag gillar? jag gillar folk som gillar det dom gillar oavsett om det är ball eller inte. jag gillar folk som lyssnar på typ gubbrock och står för det mer än jag gillar folk som ba "eheheeeee, jag lyssnar på den här skivan för att alla andra säger att det är bra. egentligen vill jag bara lyssna på abba gold på repeat, men man måste ju hänga med vettu, man måste ju vara nåt" OCH JAG VILL DÖDA FOLK SOM ÄR SÅ PRETTO OCH SOM BARA SKA VARA BALLA. folk som ba "jag lyssnar på radio dept och dansar till dubstep" JÄVLA IDIOT DET GÅR FÖR FAN INTE ENS ATT DANSA TILL DUBSTEP!
det var bara det jag ville säga. hje åd.

Kommentarer
Postat av: marnie

hje, jag vet inte hur dubstep låter. SLUTA UMGÅS MED O-KOOLA ZIBBIS SOM INTE VÅGAR LYSSNA PÅ ABBA GOLD FFS! nu ska jag lyssna på s club 7. tjarrå

2010-11-05 @ 23:42:50
URL: http://marou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0