MEN JA, JAG VET, DET ÄR VERKLIGEN DAGS FÖR NÅGON(TING) NY(TT)

ibland blir det bara för mycket. lite för överväldigande och alldeles alldeles för mycket. som nu. allting är för mycket. för mycket för mig att kunna hantera just nu. man vill liksom ingenting, orkar ingenting, vill bara göra ingenting, du vet. jag vet inte om det beror på honom. kanske beror det på mig. jag vet inte om det beror på mig. mest troligt så gör det det, du vet. man vaknar på morgonen och vill inte gå upp. man går och lägger sig tidigt på kvällen för man inte har lust att göra något annat. och att se på teve är inte underhållande och att äta är inte gott och att badvattnet inte är tillräckligt varmt och att det är för lite luft i cykeldäcken. för lite luft i lungorna. allting är för lite och ingenting känns men egentligen känns allting alldeles för mycket. men vet inte vad man saknar och man vet inte vad som fattas, eller vad man har. men vet liksom bara att någonting är så in åt helvete fel. att någonting måste göras. det är liksom bara dags nu, du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0