PLING PLONG!

tjenna, sofia heter jag men de flesta kallar mig soffan. men vissa kallar mig lotta också, det tycker jag är cute. mina släktingar kallar mig för fian, det är mindre cute, för att inte tala om att min pappa kallar mig för lutte. det är typ det töntigaste smeknamnet jag vet. jag har ingen kille och inga kids. jag har en katt som heter ru som älskar rökt kalkon och sånadär köttiga grejer. min favoriträtt är potatismos och jag gillar när det är sol på balkongen. jag är nog en ganska schyst tjej, men däremot jävligt disträ. det är ingenting jag kan rå för, men jag jobbar på det. har även en del dåliga vanor, typ att jag knakar fingrarna och slänger kläder på golvet. två saker jag vill göra innan jag dör: klappa en delfin och se ett norrsken, sedan är jag nöjd. det finns ingen anledning till varför jag skriver det här, kanske som ett mindre farväl för det kommer ske förändringar så småningom. typ att jag kanske lägger ned det här med bloggeriet, i allafall på blogg.se för det suger. startar nog något annat med lite mer happy grejor, typ som blider och roliga grajor jag gör. det är ju ganska tröttsamt att läsa sånthär ångetdravel, visst är det? och så är jag själv ganska trött på alla dessa gemener, men det är en vana, en vana som platsar bäst på listan bland dåliga vanor. hepp, det var typ allt jag hade att säga, herrå!

Kommentarer
Postat av: A

Jag älskar allt du skriver så sluta inte! Det är fint!

2010-11-23 @ 21:41:45
Postat av: di

lägg inte ner bloggen. den är bäst!

2011-01-07 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0