UTFÖRDA ÅTGÄRDER SOM HJÄLPER LITE MOT ENSAMHETEN EFTER ATT MAN BLIVIT LÄMNAD ENSAM

  • du tyckte det var kallt hos mig, så därför slog jag på elementet. nu när du aldrig tänker komma tillbaka så stänger jag av det igen, tänkte jag.
  • du valde en turkos tandborste när du sov hos mig. den har jag slängt, tänkte att det är bäst att den inte finns kvar någonting av dig hos mig.
  • jag har också raderat vår gemensamma spellista. tänkte att det kanske är bäst.
  • jag har blockat dig på skype också, ifall du undrar varför jag aldrig är inne. det är inte så att jag aldrig är inte. det är bara så att jag skulle tycka det var jobbigt om du såg det. om jag såg dig, du vet. förlåt, men jag tänkte att det blir bäst så.
  • sedan har jag inte tänkt på så många fler åtgärder. tänkte att det bästa när nog att inte tänka alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0