HAR FÅTT VISSA KLAGOMÅL

Hej allihopa! Vet ni, folk gnäller på att jag blivit för oseriös, typ inte skriver om något viktigt längre. Tydligen så fjantar jag mig bara och är ej seriös i mitt bloggande. Detta är tydligen inte uppskattat. Jag ba JAHA?

Anledningen till den här helomvändningen jag gjort i denna blogg beror på att jag är trött på att vara deppis. Om jag istället är pepp och glad i bloggis så blir jag glad i verklighetis. Så enkelt är det. Orka gå runt och vara ledsen över någon karl (läs V) som ändå bara är dum i lill-hjärnan? Usch, nej, vill inte mer. Vill bara vara happy, är det så svårt att fatta??

Men, okej, jag kan hålla med om att vissa inlägg är lite oseriösa och ganska totalt onödiga, ska skärpa mig. Ska börja skriva om viktiga saker som typ politik och krig och att isbergen smälter. Då kommer ni nog uppskatta denna blogg mer..

EEEELLLLLEEEEER????

 

Nej hörni, jag trivs med att vara en fjant. Så är det. Kommer alltid att vara töntig även om jag kanske skriver seriösa grajor ibland ändå. Kanske kommer jag göra det någon gång titt som tätt när jag känner att jag vill dela med mig av min ångest. Men just nu vill jag inte det. Så det så. HA!


Kommentarer
Postat av: marnie

Jag undrar mest vad grejen är med alla porslinsdjur. Har du såna hemma?

2011-12-14 @ 12:20:37
Postat av: marnie igen

nu äre dags att göra årslistan! tradition ju.

2011-12-30 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0