DEN OM ATT FÖRSÖKA HÄRDA UT

idag har jag grinat på jobbet för det jag håller på med är alldeles för svårt. folk går utbildningar, flera flera år för att lära sig om löneadministration och personal och sånt skit. min chef tycker att jag ska kunna det ändå.
"får jag gå en kurs så jag kan lära mig det här?" nej
"får jag löneförhöjning eftersom jag har fått utökade arbetsuppgifter?" nej
jag ringer till mamma och gråter i telefonen och trots att hon har jobbat som både löneadministratör och personalvetare i flera år, så fattar inte hon heller. och hon ringer till supporten för att de tycker jag är dum i huvudet när jag ringer.
som ni förstår, jag är trött på det här nu. orkar liksom inte. jag vill göra något annat. börja på något nytt. och jag förstår inte hur jag ska kunna stå ut på det här stället i fem månader till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0