SISTERHOOD AND OTHER HOODS

När jag ändå är igång och talar om V, ska jag klaga lite till. Han träffade en tjej samtidigt som han träffade mig. Eller ja, en tjej var ju en underdrift. Men det här var en av tjejerna, en av gångerna. Jag kallar henne Blondatjejen. Blondatjejen hatar tydligen mig nu. Varför, undrar du. Jo, det kan jag tala om. Hon hatar mig för att V vänstrade. Är inte det sjukt? Jag kan ärligt talat säga att jag inte hatar henne för att V vänstrade. Mot mig, med henne. Det är liksom samma historia fast från två håll. Nej, jag hatar inte henne för att jag VET att hon inte ligger bakom någonting av alla dessa svinerier. Nej, den enda man bör "hata" i detta drama är just V. Så, nu säger jag det till dig Blondatjejen, att det här är mitt fel lika lite som det är ditt. Det är du och jag som ska hålla ihop här. Fattar du? Det är DU och JAG som blivit förnedrade, inte bara DU eller bara JAG. Det är DU och JAG mot världen. DU och JAG mot V.
OKEJ!?!




Och V, det här är till DIG:


(Det är "the other hood" jag har klätt mig i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0