EN RIKTIG BLOGG!

nu har jag tänkt att jag ska bli en riktig bloggare. vi får vällan se hur det går med den saken i framtiden, men jag har i allafall vissa kriterier jag måste uppnå innan jag bestämmer mig om hur det blir och sådär bla bla. grejerna som jag har kommit fram till för att bli en riktig bloggare är:

1. ta en dagens outfit-bild. eller, inte bara en då. utan en varje dag. typ. några dagar i allafall
2. tipsa om bloggar som jag tycker är nice
3. posta spellistor från spotify som jag gjort. så ni kan lyssna och avguda mig för min goda musiksmak
4. köra en "ett foto i timmen-dag".
5. lägga upp foton på mina extremt roliga utekvällar
6. eventuellt göra en stop motion av foton från mina extremt roliga utekvällar
7. ha någon form av tävlig.. får se hur det blir med den saken.
8. lägga upp massa bilder i något slags inspirationsinlägg
9. ha minst en bild i varje inlägg
10. börja använda versaler

ojojoj, hur ska detta gå!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0