VÅGAR MAN VA FUL HAR MAN JÄVLIGT KUL

Dagens humör: snorgig och sur
Dagens borde: få tummen ur, typ
Dagens frisyr: dreads blandat med övrigt trassel
Dagens smink: eeeh... när man går upp kl 0600 så pallar man inte va?
Dagens klädsel: jeans, skjorta, kofta *indie*
Dagens favoritlåt: harry belafonte-jump in the line (tyärr verkar det inte funka att länka från det här skitdomänet just nu, men ni får la ta och skriva in låthelvetet i spotify själva, jävla latmaskar!)
Dagens planer: köpa mig ett par högklackade skor för några sånna har jag inte och även fast jag inte gillar höga klackar så måste jag ha ett par för annars kommer jag snubbla på klänningen som jag ska ha på lördag!
Dagens vill ha: *pEniS*
Dagens längtan: se ovan (skoja)
Dagens beroende: Datan ♥♥♥♥
Dagens tråkigaste: jag själv skulle jag tro.
Dagens motto: VÅGAR MAN VA FUL HAR MAN JÄVLIGT KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0