KÄRA TOMTN

Hej tomten (men jaa, jag vet att'en int finns, men ni fattar vad jag menar, vaaaa?)
Det här är min spartanska lilla önskelista till julafton:

  • en vattenkokare- vill ju hjälpa te, ta vara på miljön och sådär va.
  • presentkort på bio- bror, den här punkten är med endast för att du är snål. billigt och bra!
  • cool och snygg kläd- en tuff tröj kanske?
  • en biljett till umeå open- snälla snälla! missa ju i fjol!
  • kurslitteratur- jättekuuul, tack mamma, tack pappa, precis vad jag ALLTID velat ha
  • presentkort på panduro- ska köpa massa nya pennor och papper och canvas och montana spraycans och leva loppan resten av året!

TACK FÖR ALLT TOMTEN! DU ÄR BÄZT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0