SAKNADE TILL HAVS

Det var Meiden som kom på namnet Till Havs. Förut kallade vi honom Finnen, men det är så fruktansvärt fult, så jag förbjöd henne att kalla honom det. För han är ganska på riktigt för mig nu.

Vill ni nu höra lill-historien om hur detta gick till? DET SKA NI FÅ!!!

För jag träffade Till Havs första gången sommaren 2008. Det var innan jag träffade Hjälten samma sommar. Men då, 2008 var Till Havs bara ett elakt projekt. Det var typ alla karlar jag släpade hem på den tiden. Ett känsloprojekt som gick ut på att inte få några känslor för någon. Och sagt och gjort, det fick jag inte heller (OBS, hade gett upp projektet innan jag träffade Hjälten. medvetet eller omedvetet; det är mycket oklart).

Men så, i mitten av november såg jag någon på Kalmars nation som jag kände igen, gick fram och var ocharmig och skrek "I KNOW YOUUUU!!!" i hans öra. Sedan var jag dissig men han letade ändå upp mitt nummer på eniro. Och hörde av sig och hörde av sig och gav inte upp och hörde av sig. Så, tillslut svarade jag. Och nu står vi här. Poff, och det mesta är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0