ÅRSRESUME 2011!!!

Det är tur att jag har Marnie, för jag hade totalglömt den här listan, men hon kom ihåg minsann. Så, nu kör jag. Jag bara kör och kör och kör...

2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Jag for till Ryssland, började plugga och sådär.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Minns inte om jag lovade mig något förra året? Tror ej det.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldar i år?
Ja, min gamla jobbarkompis ploppade ju ut en unge. Annars tror jag väl inte? Jo, chefen fick ju barnie också!

4. Dog någon som stod dig nära.
Ja, Ru. Min allra bästa bästis! <3

5. Vilka länder besökte du?
Jag var i Finland och Ryssland i sommras!

6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha 2012?
Mer disciplin, göra de saker som jag tagit för mig att göra!!! Jag vill ha mer självrespekt och pondus! Mer oneliners!

7. Vilket datum från 2011 kommer du att minnas?
Näe? Jag kommer ju minnas insparken på lärarprogrammet som var där i slutet av sommaren. Annars inget speciellt va?

8. Vad var din största framgång 2011?
Gick till semifinal i idol, spelade Julia i Dramatens uppsättning av Shakespears klassiska verk, jag gav ut en bok och spelade in en film. Gjorde helt enkelt succe!!!

9. Största misstaget?
V fortsätter att vara mitt största (och bästa) misstag. Men det är ööööver nu va? BRYR MIG INTE OM'EN LÄNGRE!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag dunderkrossade foten i februari. Den såg förjävlig ut, typ sähär:



11. Bästa köpet?
Har nog kanske inte köpt något superbra?

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Jävulusiskt mycket kläder. Sedan har jag varit ute och bartat en den, och sånt kostar ju pengar som ni vet!?!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Året började ju sådär, men sådär i slutet av året var det mesta bra. Jag blir glad av att gå i skolan och att vara med Till Havs (obs, kodnamn).

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Florence + the Machine - Shake it out

Judas Priest - Breaking the Law

Daler Mehndi - Tunak tunak tun

Nicki Minaj - Super Bass


15. Var du gladare eller ledsnare i år än tidigare år?
Som sagt, året började dålig men slutade fint!


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Varit tuffare, stått på mig, brytt mer om mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Inte vara så jävla snäll jämt, kanske inte förlåta allt och lämna det som bör lämnas när det bör lämnas.

18. Blev du kär i år?

Jo, men jag tror det? Kanske. Kankse där precis runt nyår, så oklart om det räknas till 2011 eller 2012. Tihihi

19. Hatar du någon som du inte hatade i början av året?

Nej, jag är inte sån.

20. Bästa boken du läste i år?
All fantastisk kurslitteratur SKOJA! Har däremot inte haft tid att läsa så mycket annat.. Men jag läste ju Gör vad du vill av Erland Loe. Den var bra, jag fick grina lite i slutet.


21. Största musikaliska upptäckten?
Lana del Rey eller kanske något annat peppigt? Har ju hört Florence + the Machine förut, men började lyssna på riktigt i år. Gillar ju Ansiktet också.

22. Vilka festivaler besökte du 2011?

Way out West räckte bra för mig i år.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag hade för mig att jag inte hade något barty? Jag fyllde år på en tisdag, skolkade från jobbet och var bara hemma vill jag minnas. Jo, jag bjöd family på middag också! Jättespännande, verkligen..

24. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Spexiga tights!


25. Vad fick dig att må bra?
Mina fina kompisar och Till Havs och mamita.


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Tror inte det va? Jag är ganska nöjd. Kanske att jag borde lämnat V för länge länge länge sen. Då hade jag sluppit honom helt detta år och mest troligt mått bättre..

27. Favoritprogram på TV?

Halv 8 hos mig, Vet vet mest. Skitprogram!!!

28. Något du önskade dig, och du fick?
Nicks. Önskade mig typ ingenting? Tar dan som'en kommer vettu!

29. Något du önskade dig, och inte fick?

Som sagt.


30. Vem saknade du?
Allra mest saknar jag Ru. Tänker endel på P.A och vill ha henne i mitt liv. Vill ha mer Marnie och Evelarnie i mitt liv å!

31. De bästa nya människorna du träffade?

En Fågel jag träffade i början av året, Alla mina nya, fina, fantastiska kursare. En A jag träffade i slutet av året. Och ett fantastiskt fint återseende av "Till Havs" som vi kallar honom.


Kommentarer
Postat av: Marnie

lol "barty"! ja dä ä allt bra tur att du har mig! Jag kommer nog till Sverige i april, då ska vi leka. sofiarnie, marnie, evelarnie och BARNIE!

2012-01-08 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0